bentenge

There is a crack in everything. That's how the light gets in/out.

Dank je wel.

17 reacties

 

De impact van de clip op het dagelijks gedrag van de dochter ligt alweer even achter ons. Maar wat was ze zot van dit liedje. Ze ging er zelfs van messenwerpen in de tuin. Deze zomer beleefden we nog een uitwas van dit moment van adoratie toen ze op de Berg-Sint-Michel (nee, niet die van onze eerste minister) als aandenken een dolk koos.

Voor de muziek van La Taylor heb ik nooit een boontje gehad. Niet dat die slecht is hoor, als mijn dochter hem draait geniet ik wel mee. En van Miss Taylor word ik ook niet warm. De paar dingen die ik las over haar hingen een beeld op van een snobby jongedame met allures en pretentie. Ook fysiek ligt ze niet in één van mijn bovenste schuiven. Maar ze is jong en slank en succesvol. En ja, ze is vrouwelijk met BorstenBillenBuik. En elk van die drie mogen best gezien worden. Dat op zich is doorgaans meer dan genoeg om welke man dan ook het hoofd op hol te brengen.

Deze week las ik een klein artikel in mijn krant. Een DJ uit Denver had een rechtszaak aangespannen en eiste 3 000 000 miljoen dollar omdat zij hem onheus behandelde. De pittige dame ging evenwel in de tegenaanval. Gisteren haalde ze haar gelijk voor de rechtbank. Het is een druppel in de woestijn van bezitterige mannen denk ik.

Maar toch … vandaag buig ik even diep en neem mijn hoed af voor haar. In naam van mijn dochter, omdat elk klein beetje kan helpen. Dank je wel Miss Swift.

 

Auteur: bentenge

°1971 (Kortrijk, Belgium). Man.

17 thoughts on “Dank je wel.

  1. Ben ook geen fan van haar muziek, maar des te meer van haar lef om in de tegenaanval te gaan. Zo’n typevoorbeeld kan dames die lastiggevallen worden aanzetten om ongewenste intimiteiten aan te geven…

  2. Als zij in de tegenaanval gaat zoals in die clip zal er van dienen DJ niet veel meer overblijven.

  3. Ik maak een diepe buiging………

  4. Ik moet niets hebben van TS, en die rechtszaak verandert daar eigenlijk niet zo heel veel aan. Ze werd uiteindelijk gedwongen om zichzelf te verdedigen (want ze werd in eerste instantie zelf voor de rechter gedaagd). ’t Is in ieder geval een positieve zaak, dat ze andere mensen financieel steunt met gelijkaardige zaken vind ik dan weer wel top. Dat laatste vind ik veel belangrijker

  5. 3 miljoen miljoen dollar = 3 biljoen dollar is wel erg veel geld 🙂

  6. 1989 is nog steeds één van mijn favoriete platen aller tijden. Jouw dochter heeft smaak, dat heeft ze zeker van haar mama 🙂

Geef een reactie

