bentenge

There is a crack in everything. That's how the light gets in/out.

Op op, alles is op.

17 reacties

Het was een kleinigheidje dat even op mijn netvlies viel, maar dat ik er gelijk terug af gooide.

Maar kijk, ik geef het gelijk toe, het is allemaal verkeerd beginnen gaan toen ik de wereld op rolde. Op 1 februari 1971 begon ik aan mijn levensweg en het moet zijn dat ik overmatig consumeer. Ik wou je dit gewoon maar even meegeven.

Auteur: bentenge

°1971 (Kortrijk, Belgium). Man.

17 thoughts on “Op op, alles is op.

  1. Een verontrustende toevalligheid… 😉

  2. Allemaal erg verontrustend.
    En we doen allemaal gewoon door alsof onze neus bloedt.
    Global warming zal volgens mij de aanleiding zijn voor een nieuwe wereldoorlog. Een groot deel van de aarde zal onbewoonbaar worden

    • De exodus vanuit de gebieden die minder “leefbaar” zijn is al even aan de gang denk ik.
      Bovendien groeit de wereldbevolking hypersnel. Yep, het ziet er niet best uit.

  3. Komt door al je vliegreizen, natuurlijk!

  4. Onze welvaart wordt onze dood…

  5. Het is en blijft zorgwekkend …..

    Bezorgde groet,

  6. Dit houden we geen 100 jaar meer vol.

  7. Verontrustend. Ja. We zijn zelf-destructief. Ja. Maar ben ik zelf zoveel beter? Nee. Ik ben wel milieu bewust maar rijd toch auto, maak best veel vliegreizen. Ik verteer vast meer aan grondstoffen dan 80% van de wereldbevolking. En wat doe ik eraan? Eerlijk gezegd … bitter weinig. Shame on me. Mea culpa.

  8. we rijden rechtstreeks de afgrond in op deze manier….

  9. Even terugdenken. .. ik herinner me dat er voorspelt is dat de wereld in 1975 zou vergaan. Misschien ook wel in 1971. Ik denk dat we goed gebruik maken vab alle mogelijkheden. We laten ins gels toch ook liever niet verdampen op de beurs maar doen er iets leuks mee om te genieten van die speedy car of vliegvakantie en allerlei mooie voorzieningen? We willen toch niet terug naar de oertijd?

  10. Volgens Trump zal het allemaal zo’n vaart niet lopen. Die oranje ventjes toch, hè.

  11. Als Trump nog even doordoet zoals ie bezig is, hebben we geen global warming of overbevolking meer nodig om de stop eruit te trekken…

    En ja, hoor. Groen als we hier zijn, wij bezondigen ons er ook aan. Waar we aan de éne kant wat winst boeken, doen wa aan de andere kant weer een denkfout en gaat de winst de deur uit. We denken gewoon niet genoeg goéd na!

Geef een reactie

