bentenge

There is a crack in everything. That's how the light gets in/out.

Santée !

29 reacties

 

louise-delage-06

Do you recall, not long ago, we would walk on the sidewalk. Innocent, remember ?

 

Het is vandaag dus “the day after”. Mijn 46ste verjaardag passed away (yesterday). Mijn champagne van Vranken, een premier cru, heeft gesmaakt. Ik deed “santée” en dronk er een beetje te veel van denk ik. Dat komt voor een deeltje omdat mijn dame niet lijkt op de dame hierboven (op sommige delen na misschien). Zij drinkt geen Heineken en ook geen andere vormen van alcohol. Ik wel.

Valt de zin onder de foto je ook op (de kleur had Heinekengroen moeten zijn maar is waarcshijnlijk net te donker) ? Enig idee waar die vandaan komt ? Wel, die hoort bij : dit. Een favorietje van mij. In het kader van wat op dit moment “hot” en “gehypet” is denk ik daar even over na. All we need is somebody to lean on. Dit kun je op twee manieren opvatten. Positief, zoals het in de song waarschijnlijk de bedoeling is, namelijk in een soort van menselijke relatiesfeer. Of negatief : “somebody” in de verslavende versie, zoals drugs, sigaretten of alcohol. Dat laatste is nu dus helemaal in, of eerder “out voor even”. Op 1 februari 2017, mijn verjaardag, ging immers de Tournée Minérale van start. Gisteren deed ik er alvast niet aan mee, en zeer waarschijnlijk de volgende dagen/weken ook niet.

Nog even terugkomen op de foto. Het is niet altijd even evident om toe te geven dat je “addicted” bent. Maar kijk, ik ga hier even “biechten”. Ik ben “addicted”. Mooie foto’s met schaarsgeklede dames, ik kan het niet laten er naar te kijken, er van te genieten. En ja, ik geef het toe, toen ik de foto bekeek zag ik eerst de stralende lach, man wat heeft die dame mooie tanden. En toen zag ik ook dat ze mogelijks mooie borsten heeft. Voor de zekerheid keek ik ook (selectief, I admit it again) naar haar andere instagram foto’s : Louise .

Wat hierboven staat met betrekking tot Louise en haar foto’s dateert van een tijd terug. Toen ze, voorafgaand aan de Tournée Minérale, hot was, en wel hierom : link. En dus biecht ik maar voor een tweede keer. Ik ben ook “addicted” aan wat Louise wou aangeven. En ik denk dat het tijd is om daar eens iets aan te gaan doen. De Tournée Minérale zoals hij is laat ik aan me voorbij gaan, maar ergens weet ik dat het tijd is om sterk te minderen. Die wijnverslaving moet uit mijn systeem om plaats te maken voor een (beperktere) wijnproefversie.

 

 

 

Auteur: bentenge

°1971 (Kortrijk, Belgium). Man.

29 thoughts on “Santée !

  1. Heerlijke clip, mooie tijden… Mijn alcoholgebruik is van dergelijk laag niveau dat ik het maar houd zoals het is. Liever een gans jaar matig drinken dan een maand niets en daarna weer vollen bak. Bij velen zal het zo gaan, vermoed ik.

  2. Met enige vertraging, een heerlijk nieuw levensjaar gewenst!

  3. Je eerste bekentenis zal zowat elke man met graagte opbiechten, de tweede ligt daarentegen een stuk moeilijker. Wel dapper van je dat je er zo onomwonden over schrijft. WAW-biechten zijn namelijk de moeilijkste, want ze betekenen Werk Aan de Winkel. Succes gewenst!

  4. Nog van harte jij! *smak*

  5. Een lieve kus voor je verjaardag!
    De tournée minérale laat ik ook passeren. Ik vind het een heel bizar concept. Maar wellicht ligt dat ook een stuk aan mijn kritische geest…

  6. Eerst en vooral een gelukkige verjaardag gewenst. Geniet met mate ook na je verjaardag.

    • Dank voor de wensen, en met mate. TJa. Wat is dta dan juist he. Tot een maand terug dacht ik dat ik alcohol met mate deed, en toen kwamen ze met hun 10 consumpties max per week… ach ja.

  7. Proficiat! Je bent ongeveer halfweg, ik hoop dat je nog heel wat leuks tegoed hebt!
    Je smaak voor vrouwelijk moois is geen ziekte. Blijf genieten!

  8. De tanden van deze dame vind ik eng, ze kunnen je met huid en haar verslinden!
    En veel vrouwen zullen mooie borsten hebben als ze ze met hun armen bij elkaar houden, als ze dat niet doen vallen ze uit elkaar.
    Ik heb speciaal voor je verjaardag een fotomodel die ook mooie borsten showt, maar geen tanden.

  9. Nog maar 46. Gefeliciteerd!
    Ik was op mijn 46ste nog in de fleur van mijn leven. Gelukkig op mijn 47ste ook nog 🙂

  10. Ik wed dat gij vanbinnen nog geeneens achttien zijt, maar toch gefeliciteerd 🙂

  11. Alsnog van harte heer Menck, (broekie;-)
    Ik doe trouwens wel (met Tiny) mee. Wil gewoon wel eens weten of ik zonder kan. Wij doen het wel zonder geldinzameling: het geld dat we besparen investeren we aan biologische producten. Ik hen benieuwd wat het voor me gaat doen.
    Van danes heb ik verder geen verstand.

  12. Happy birthday spetter……en ondanks heel dat gezever van zonder alcohol, drink er maar ne goeie op 🙂

  13. Alsnog héél hartelijk gefeliciteerd!

Geef een reactie

