bentenge

There is a crack in everything. That's how the light gets in/out.

OO C(o)C(O).

6 reacties

 

Al wandelend met de hond, voor dag en dauw op duistere veldwegen,  kwam de titel zomaar mijn hoofd ingedwarreld. Hij lijkt mogelijks een beetje vreemd, maar dat is dan ook helemaal in lijn met de schrijver van dit logje en tevens beheerder van deze blog.

De titel is een vierdegraadsvergelijking met twee onbekenden. Nu ga ik er niet van uit dat je inspanning gaat doen om de oplossing te zoeken. En dus laat ik deze keer geen blanco ruimte vallen vooraleer verder te typen. AO ?

Yep. AO dus. Het duurde even voor mijn frank/euro zelf viel bij het bekijken van haar balletjes, maar dat staat er dus op. AO. Mocht het zijn dat je hier al een aantal jaar komt lezen dan zou het eventueel kunnen dat je nu al mee bent met wat gaat volgen. Want ieder jaar heb ik in de loop van januari een belangrijke afspraak. Het is de eerste date van het jaar met een grote liefde die al vele vele vele jaren (sweet sixteen love) meegaat. Een gelegenheidsliefde die dus inderdaad de initialen AO heeft.

Vandaag ging ik nog voor 7uur ’s morgens in de zetel zitten en keek naar haar. Wat ik zag was goed, heel goed zelfs. Het was een strijd van (C)o(C)O tegen Venus. Helaas, het mocht niet zijn voor haar . Dat was even balen, want ik gunde het haar echt. Maar ik geef het u op een blaadje : het ligt aan haar schoenen ! Dan heeft ze zo’n mooi gezichtje, en een prachtig sportlijf, maar man, wat voor afgrijselijke schoenen draagt die zeg !

2017australianopen

Ik liet mijn liefde even aan haar lot over en ging wandelen met mijn nieuwe liefde op vier poten. Daar ontstond dus de titel van dit logje. Toen ik terugkwam wou ik nog even van AO genieten, en hoopte… hoopte, maar het mocht niet zijn.

Zaterdagmorgen zit ik zonder twijfel weer met haar in de zetel. Benieuwd of ik de zusterstrijd überhaupt ga uitkijken.

 

 

 

Auteur: bentenge

°1971 (Kortrijk, Belgium). Man.

6 thoughts on “OO C(o)C(O).

  1. Ik hoorde dat ze ook wel eens Coco Loco wordt genoemd omdat ze soms haar zelfbeheersing durft te verliezen…
    Ergens vind ik het wel knap dat de twee zussen Williams op hun 35 en 36 opnieuw tegenover elkaar in de finale van een grandslam staan!

  2. Je hebt smaak, maar dat wist ik al…
    Sport interesseert me helemaal niet, maar voor een partijtje vrouwentennis (zeker als zo’n mooie dames het racket ter hand nemen) maak ik graag een uitzondering.

  3. Ik heb toch meer bewondering en sympathie voor Venus, voor zover ik ’t tennis nog volg.

  4. Behalve modderworstellen heb ik geen interesse in vrouwen in de sport. Toch doe ik mijn hoed af voor die twee zussen. Die hoed moet je symbolisch zien want ik draag geen hoed. Die passen toch nooit op mijn schedel.

Geef een reactie

