bentenge

There is a crack in everything. That's how the light gets in/out.

37:42 (5:52 / 6.42)

13 reacties

Ach ja. Het is me wat. Zelfs challenges krijgen me niet meer aan de blog. In juni geraakte ik er niet op tijd. Daardoor bracht ik in juli zowel de juni als juli foto. Maar ook augustus ging dus zonder vakantiekiekje voorbij. Een week of twee geleden ging ik dat toch nog brengen en bedacht bovenstaande titel. Ondertussen heb ik geen idee meer hoe ik er aan kwam, maar ik laat hem toch maar staan, je weet maar nooit dat het terug komt.

Nog even en ook september 2016 ligt achter ons. De tijd vliegt dus. En op de vlareep breng ik dus nog een kiekje dat ik maakte op verplaatsing. Het is de invulling van de septemberchallenge, het echte zomerbeeldje volgt later nog.

wp_20151130_18_18_49_pro

 

Sommige dingen in dit leven laten een indruk na. En dat deed deze stad ook. Zijn skyline is schitterend. Een bonte verzameling van staande en naar de hemel rijkende bouwsels. Het is een beetje een spel van wie heeft de grootste en meest indrukwekkende. Al dat falusachtige geweld was bij avond indrukwekkkend versierd in allerlei kleurtjes. Maar tussen al dat geweld, aan de oever van de rivier aan het einde van de wandelboulevard staat een in verhouding met de anderen klein uitgevallen exemplaar. Het is onderdeel van een monument dat pas echt indruk maakte. Naast een reeks van historische taferelen reikt het op zijn eigen wijze naar de hemel. Ik ging er odne rstaan en maakte bovenstaand beeldje. En dat deel ik nu dus maar even met jullie.

Auteur: bentenge

°1971 (Kortrijk, Belgium). Man.

13 thoughts on “37:42 (5:52 / 6.42)

  1. Ik maakte een soortgelijk beeldje tijdens ons laatste reisje. Toegegeven: dat van jou is indrukwekkender.
    Je bent inderdaad rustig op bloggebied. Daarom geen slecht nieuws – je hebt allicht veel beters te doen :)…

  2. Pingback: De Thomas Pannenkoek Reisfotochallenge 2016 – aflevering 37 | Thomas Pannenkoek

  3. Heel mooie foto. Het is vaak de invalshoek die het object interessanter maakt.
    Welkom terug, zou ik zeggen. Het was opvallend stil in blogland: veel blogjes zijn in een soort zomerslaap gegaan, inclusief het mijne. Nu er weer wat minder buitenactiviteit op het programma staat, begint het weer te kriebelen. 😉

  4. Hé psst, bentenge, welkom terug in blogland, maar ga niet odneruit in de vla😉
    (het echte leven is véél leuker…..)

  5. Goed dat je er onder ging staan: het levert een dijk van een foto op.

  6. Knappe foto…
    Welkom terug, ik begon je te missen. Al ben ik in hetzelfde straatje ziek: ik geraak ook niet meer aan de blog tegenwoordig.

Geef een reactie

