bentenge

There is a crack in everything. That's how the light gets in/out.

The day after.

24 reacties

Nu weet ik niet hoe oud jij bent die hier komt lezen. Dus weet ik ook niet welke bagage je meedraagt, en wat een titel zoals hierboven voor je betekent. Voor mezelf sprekend zal die titel altijd synoniem staan met de gelijknamige film. Ik weet niet meer of ik hem volledig zag, of enkel deels. Maar ik weet wel dat hij toen een hele grote indruk op me naliet.

Dinsdag 22/03/2016 zal denk ik ook niet snel uit het (collectieve) geheugen verdwijnen. Persoonlijk heb ik helemaal niets toe te voegen dat ook maar enige toegevoegde waarde creëert. Op woensdag 23/03/2016 drong het eigenlijk pas echt goed door. Ik denk dat we dan allemaal wel het “the day after” gevoel hadden.

Mijn krant bracht op woensdagmorgen onder andere dit :

WP_20160324_06_54_21_Pro

Persoonlijk denk ik dat de autobiografie van de mensen die op dinsdag “geschiedenis” schreven, best even lang mag zijn. Na het doorbladeren van de krant liep ik wat onwezenlijk rond, was op zoek naar een beetje houvast en besloot dan maar een fotootje te nemen.

WP_20160323_23_03_01_Pro

 

 

Auteur: bentenge

°1971 (Kortrijk, Belgium). Man.

24 thoughts on “The day after.

  1. Deze dag zullen wij ons nog lang herinneren.
    De slachtoffers mogen niet vergeten worden.

    Bezorgde groet,

  2. De day after. Is een gedachte geworden met een enorme kater. Een vreselijk gevoel.

  3. Ik kwam pas donderdag een beetje terug op mijn voeten,…..en pikte de draad weer op,…maar vergeten, nee,….

  4. Woorden zijn allemaal wel gezegd.

  5. Ooh wat een mooie foto weer, ik bleef ernaar kijken en ging er daarna nog eens terug naar kijken! (Over de rest zwijg ik want daar heb ik ook niks zinnigs over te zeggen)

  6. Mooi, dat laatste, een beetje licht, hoop en vrolijkheid in donkere tijden…

  7. Don’t know how to take it, don’t know where to go / My resistance running low / And every day the hold is getting tighter and it troubles me so… (Under Attack, ABBA)

  8. Meer dan ooit: leven in het nù. Zolang het kan …

  9. ik heb de film niet gezien, bentenge
    Als kleine man heb ik ook weinigs toe te voegen aan wat over 22/3 gezegd en geschreven is. En de slachtoffers hebben ook daar maar weinig aan…

  10. Treffende foto. Knap.

  11. Mooi moment gevangen, verlangen naar…
    Het doet je beseffen wat er echt toe doet.

Geef een reactie

