bentenge

There is a crack in everything. That's how the light gets in/out.

(Mr.)Grey.

28 reacties

Typ ik even een titeltje neer en denk direct daarna : en nu ?

Vijftig tinten schijnen er te zijn in het leven van Mr.Grey. Niet dat ik het weet he, ik las het boek nooit. Maar ik geloof het wel. Ik zou zelfs zeggen dat er meer dan 50 tinten grijs bestaan. Zeer waarschijnlijk slaan (ahum, dit is een toevallige woordspeling) die tinten op iets zinnelijks waar een mens het (mogelijks, als je voorkeuren dezelfde zijn) warm van krijgt.

Nadenkend over die vijftig tinten grijs denk ik vooral aan foto’s. Ik denk dat ik mezelf wel al in vijftig tinten grijs in beeld bracht. Al even geleden vond ik zelfprotretten een fijne bezigheid. Maar dat ligt nu achter me. Na de logjes van Thomas P. omtrent saunagebeuren dacht ik heel even er eentje te sharen, maar verstandig als ik ben, en goed voor jou lezer, liet ik dat wijselijk aan mij voorbij gaan.

Maar kijk, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en dus geef ik vandaag dan toch maar een vijftig tinten grijs fotootje prijs :

link

 

Auteur: bentenge

°1971 (Kortrijk, Belgium). Man.

28 thoughts on “(Mr.)Grey.

  1. Er zit voorwaar een hoog spanningsveld in die foto. Like it.

  2. Zondag, en er hangt geen was aan de draad. Waar gaat het heen met de mensheid?

  3. Mocht je het boek willen lezen/ hebben. Het staat hier nieuw en ongelezen in de kast. Je kunt het zo van krijgen, dan stuur ik het je toe.

    • Is het de prentjesversie ? Indien niet dan dacht ik niet dat ik de inspanning om het te lezen ga leveren🙂 Maar nu denk ik even dieper na en denk… gratis ?😉

  4. Leuke foto. Ik stel voor dat je het boek leest, dan kan je hier nadien vertellen wat je ervan vindt. Niet dat zelfs dat ook maar enige interesse vanmijnentwege zou doen ontstaan

  5. Schoontje! Er staat van mij ook een logje klaar, die deze titel niet zou misstaan. Het zal een foto uit Ierland zijn, daar heb je ook méér dan 50 grijzen😉

  6. Schitterend, ben nooit fan van grijs geweest, maar mijn zwart begint toch te verbleken🙂

    • Tja, even denk ik : ik ben mogelijks wel fan van een grijstintje, maar zeker niet van 50. Beter dat het zwart verbleekt dan dat het aftrekt. Mwahahaha, flauwe zondagavondhumor. Waarschijnlijk van hetzelfde niveau als dat boek. Grijns grijns grijns.

  7. Dat boek laat ik graag aan me voorbij gaan. Zelfs als ik geld toe kreeg (-: Mooie foto, vooral het groen erin.
    Lieve groet

  8. De foto is stukken beter dan het boek (of wat ik ervan gelezen heb – anderhalve allinea of zo.

  9. Na het grijzen ben ik nu vooral aan het kalen.

    Toch vind ik het nog steeds geen boek waard …..

    Vrolijke groet,

  10. in elk geval al genoeg tinten grijs te vinden op deze foto!

  11. “Niet dat ik het weet, ik las het boek nooit..” Hmm, dat werd indertijd ook van de pin-up club gezegd. Iedereen kon erover meepraten maar niemand had het gezien🙂

Geef een reactie

