bentenge

There is a crack in everything. That's how the light gets in/out.

Fly.

20 reacties

Voor de zevende keer deze morgen. Sommige dingen, op voorwaarde dat ze goed zijn en geluk/rust brengen, mogen een tijdje op repeat. Heel langzaam zweef ik door de lucht op zoek naar de rust die ik nodig heb. Bloggen doe ik ondertussen minder, maar toch brengt het me nog altijd iets. Deze keer dank ik (voor de verandering, ahum) Mr. B voor zijn logje.

Dit kan dus op blogs en bloggers slaan :

They came flyin’ from far away, now I’m under their spell
I love hearing the stories that they tell
They’ve seen places beyond my land and they’ve found new horizons
They speak strangely but I understand

En dit slaat dan op mezelf:

And I dream I’m an eagle
And I dream I can spread my wings
Flyin’ high, high, I’m a bird in the sky
I’m an eagle that rides on the breeze
High, high, what a feeling to fly
Over mountains and forests and seas
And to go anywhere that I please

En dit terug op de bloggers die ik volg:

As all good friends we talk all night, and we fly wing to wing
I have questions and they know everything
There’s no limit to what I feel, we climb higher and higher
Am I dreamin’ or is it all real

En dan blijft de vraag:

Is it true I’m an eagle
Is it true I can spread my wings
Flying high, high, I’m a bird in the sky
(I’m an eagle)
I’m an eagle that rides on the breeze
High, high, what a feeling to fly
(What a feeling)
Over mountains and forests and seas
And to go anywhere that I please

 

Auteur: bentenge

°1971 (Kortrijk, Belgium). Man.

20 thoughts on “Fly.

  1. Ik zeg steeds:

    Словно тучей укрывая,
    Вьется полчище ворон,
    Заглушая твой последний стон,
    Крик прощальный издавая.
    Где нашла тебя погибель
    Острым яростным мечом,
    Просишь ты богов о смерти своей,
    К небу руки воздымая.

    Vlieg gerust, laat je door niemand opjagen, maar kom af en toe toch eens landen op je blog…

    • Google translate:
      Als een wolk verbergen,
      Veegt veelheid van kraaien,
      Drowning uw laatste kreunen,
      Creek uitspreken afscheid.
      Waar je dood gevonden
      Sharp gewelddadige zwaard
      Hast vroeg de goden voor zijn dood,
      Mijn handen dat zij roken

      Hmmm, denk ik dan🙂

  2. Ik zeg steeds:

    Словно тучей укрывая,
    Вьется полчище ворон,
    Заглушая твой последний стон,
    Крик прощальный издавая.
    Где нашла тебя погибель
    Острым яростным мечом,
    Просишь ты богов о смерти своей,
    К небу руки воздымая.

    Volg gerust je eigen tempo bij het bloggen, maar zorg ervoor dat we je af en toe terugzien…

  3. Go anywhere you please!
    Al zie ik ook graag af en toe een blogje over jouw uitstapjes ….

    Vrolijke groet,

  4. Waarom lukt het mij niet om commentaar te geven hierop :)? Ik denk dat mijn reacties in je spam terechtgekomen zijn…

  5. Tekstanalyse, I love it🙂 en zonder dank trouwens

  6. ik zou wel ’s zo’n eagle willen zijn, lijkt me fantastisch om alles vanuit de hoogte te kunnen bekijken…zoals hier bvb. : https://youtu.be/G3QrhdfLCO8

  7. Ik heb al tal van bloggers zien wegvliegen om nooit meer terug te keren. Waar ze heenvlogen, kan het zo slecht nog niet zijn. Wie weet: one day I’ll fly away. De horizon lonkt steeds meer.

  8. Heel mooi… Ja, het bloggen, het is me wat! Jaren geleden zei ik nog dat ik dát nooit zou doen. En kijk nu! 😊
    Ach ja, er zijn wel meer dingen die wat anders zijn uitgedraaid, nietwaar…
    Maar het schrijven heeft me de afgelopen jaren zo veel deugd gedaan, rust gebracht, orde in de chaos in mijn hoofd, en een bewustzijn van de zo vele fijne dingen in mijn leven 😊
    En blogland is ook niet zo heel erg groot, ik heb er enkele heel fijne virtuele en reële contacten aan overgehouden!

  9. Tja, mijn wederhelft kan wat “bewegen”…
    K vind dat je dit logje zeer knap geschreven hebt!

  10. Als je wegvliegt laat iets achter hé,………

  11. Nog niet zo lang geleden zelf neergestreken in blogland en me daar tijdelijk genesteld. Voel me thuis te midden van divers gevleugelde mede-bloggers. Dit schrijven en lezen biedt rust op mijn vlucht.

  12. Eén van ABBA’s beste

  13. Tot verwondering van velen ben ik er nog steeds, maar als ik terugkijk op mijn beginjaren zijn er inderdaad veel bloggers met de noorderzon verdwenen of zitten nu op Facebook.

Geef een reactie

